| 24/11/2009 |
scampi Hallo viskenners Totnogtoe ging ik er steeds vanuit dat het darmkanaal van een scampi aan de rugzijde van het diertje te vinden was. Een kennis vertelde me onlangs echter dat dit niet klopt en dat het darmkanaal zich aan de buikzijde bevindt. Kan iemand me met zekerheid me vertellen welke theorie de juiste is? |
|
28/06/2010 15:37 u |
Reactie van : Vaneske scampi's wat is nu het juiste want ze spreken elkaar tegen? dank u x |
|
18/12/2009 12:58 u |
Reactie van : D.Pluijmers hr http://www.debitches.be/?p=474 - 25k Koken met Femke. Even blijven zoeken op het internet. ook voor andere visrecepten |
|
18/12/2009 12:43 u |
Reactie van : D.Pluijmers Hr. Darmkanaal Scampi zit op de rugzijde zie. www.alken.nl/garlic/scampi.html Tip gaat even zoeken op het internet. groeten Dick |
|
09/12/2009 21:45 u |
Reactie van : sterderzee darm lagoestientje en ook kreeft hebben hun darmkanaal op de rug staart??????????????????????? |
|
09/12/2009 16:27 u |
Reactie van : Hanske scampi darmkanaal Ik volg momenteel in avondschool de opleiding kok in hotelschool PIVA in Antwerpen en kan je met zekerheid bevestigen dat het darmkanaal van scampi zich op de rugzijde van het beestje bevindt. Even over de lengte opensnijden met een scherp mesje en dan vlot te verwijderen. |